Iratok plusz Cserépfalvi
2014. május 08. írta: darvas

Iratok plusz Cserépfalvi

Írt a fantasztikus BAZ-megyei levéltár!

Kifejezetten Cserépfalu és Mezőkövesd izraelita közösségeire vonatkozó irategyüttesek (például hitközségi, iskolai vagy egyesületi iratok) nem kerültek az intézményünk kezelésébe, de a korabeli közigazgatási szervek iratai között érdemes a témára vonatkozó források után kutatni. Az alábbi dokumentumokat ajánljuk a figyelmébe: V. 126. Cserépfalu nagyközség iratai. 1-3. kötet: képviselőtestületi jegyzőkönyvek 1911-1950. 7. kötet: mutatókönyv 1900-1944. (Ennek segítségével kutathatók a 4-5. dobozban tárolt dokumentumok: általános iratok 1900-1944).

Így lesz kedves BAZ-megyei levéltár.

Más: Találtam egy interjút, ami Cserépfalvi Imrével készült 1981-ben. Elkértem egy részt, felnyomtam a Youtube-ra.

Eddig azt hittem, hogy Cserépfaluba menekült egy kis ideig de ez nem igaz mert Egerbe. Megkavart a riporter úr.

Írtam belőle bejegyzést a flau 1-re.

A bejegyzés trackback címe:

https://groszmannlili.blog.hu/api/trackback/id/tr626190877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
fdgsdf